Digital Marketing Manager

  • Chcesz efektywniej przygotowywać strategię i lokować budżet marketingowy?
  • Nie wiesz, na co zwrócić uwagę w trakcie współpracy z agencją reklamową?
  • Otrzymujesz raporty, ale nie potrafisz ich sprawnie analizować?
  • Chcesz zautomatyzować codzienną pracę w Twojej firmie?

Zapisz się na kurs i zostań

profesjonalnym marketing managerem!

Przekwalifikacja kurs marketingowy < Wróć do strony głównej
< Wróć do strony głównej

Digital Marketing Manager

  • Chcesz efektywniej przygotowywać strategię i lokować budżet marketingowy?
  • Nie wiesz, na co zwrócić uwagę w trakcie współpracy z agencją reklamową?
  • Otrzymujesz raporty, ale nie potrafisz ich sprawnie analizować?
  • Chcesz zautomatyzować codzienną pracę w Twojej firmie?
Przekwalifikacja kurs marketingowy

Zapisz się na kurs i zostań

profesjonalnym marketing managerem!

Wiemy, jak przekazywać wiedzę. Robimy to od lat.

W Semahead szkolenia są stałym elementem oferty. Nasi trenerzy to przede wszystkim eksperci, którzy obsługują kampanie dla największych brandów. Prócz tego mają za sobą dziesiątki godzin przeprowadzonych szkoleń, seminariów i prelekcji na największych eventach marketingowych w Polsce.
Oddajemy ich do Waszej dyspozycji!

Wybierz obszar profesjonalizacji

Seo

Data szkolenia:

6 listopada 2019 r.

Cena:

1 500 zł brutto

Sprawdź

Content Marketing

Data szkolenia:

19 listopada 2019 r.

Cena:

1 500 zł brutto

Sprawdź

Marketing Automation

Data szkolenia:

10 grudnia 2019 r.

Cena:

1 500 zł brutto

Sprawdź

Social Media

Data szkolenia:

18 grudnia 2019 r.

Cena:

1 500 zł brutto

Sprawdź

Google Ads

Data szkolenia:

24 października 2019 r.

Cena:

1 500 zł brutto

Sprawdź

Analityka Internetowa

Data szkolenia:

26 listopada 2019 r.

Cena:

1 500 zł brutto

Sprawdź

Wybierz obszar profesjonalizacji

Seo

Sprawdź

Data szkolenia:

6 listopada 2019 r.

Cena: 1 500 zł brutto

Content Marketing

Sprawdź

Data szkolenia:

19 listopada 2019 r.

Cena: 1 500 zł brutto

Marketing Automation

Sprawdź

Data szkolenia:

10 grudnia 2019 r.

Cena: 1 500 zł brutto

Social Media

Sprawdź

Data szkolenia:

18 grudnia 2019 r.

Cena: 1 500 zł brutto

Google Ads

Sprawdź

Data szkolenia:

24 października 2019 r.

Cena: 1 500 zł brutto

Analityka Internetowa

Sprawdź

Data szkolenia:

26 listopada 2019 r.

Cena: 1 500 zł brutto

infografika_manager
Szkolenie dla menagerów Digital Masterclass

Nasze atuty:

  • nasi trenerzy legitymują się certyfikatem DIMAQ Professional;
  • wszystkie szkolenia Semahead posiadają status DIMAQ Accredited, gwarantując wysoką jakość IAB oraz pakiet punktów recertyfikacyjnych;
  • nasze produkty szkoleniowe uzyskały prestiżowy certyfikat SUS 2.0, który jest sygnowany przez Polską Izbę Firm Szkoleniowych;
  • opracowaliśmy autorską metodę zwiększonej wydajności w metodach dydaktycznych, która wprowadza innowacje na każdym etapie pozyskiwania wiedzy;
  • jesteśmy nagradzaną agencją z tytułem Google Premier Partner;
  • dysponujemy rozległym, praktycznym doświadczeniem, obsługując klientów w pełnym obszarze digital marketingu.

Informacje adresowe

Siedziba Semahead

ul. Kuklińskiego 17a, 30-720 Kraków

Nasze szkolenia odbywają się w godzinach 8:00 - 16:00

Nasze szkolenia odbywają się
w godzinach 8:00 - 16:00

Jak szkolimy:

Szkolimy w kameralnych grupach do 10 osób

Uczestnik dostaje dostęp do platformy szkoleniowej online

Każde spotkanie uwzględnia część teoretyczną oraz wskazuje dobrze zrealizowane projekty [case studies]

Dajemy gwarancję zrealizowania podstawy programowej

To pierwsze w Polsce 2-poziomowe szkolenie, uwzględniające etap ugruntowania zdobytej wiedzy

Wykonasz własny projekt, który da Ci przewagę podczas przyszłych rekrutacji

Poza certyfikatem otrzymasz precyzyjny abstrakt określający opis podstawy programowej kursu

W cenie szkolenia możesz skorzystać z indywidualnej konsultacji bezpośrednio z trenerem

ic_10

Jak szkolimy:

Szkolimy w kameralnych grupach do 10 osób

Uczestnik dostaje dostęp do platformy szkoleniowej online

Każde spotkanie uwzględnia część teoretyczną oraz wskazuje dobrze zrealizowane projekty [case studies]

Dajemy gwarancję zrealizowania podstawy programowej

To pierwsze w Polsce 2-poziomowe szkolenie, uwzględniające etap ugruntowania zdobytej wiedzy

Wykonasz własny projekt, który da Ci przewagę podczas przyszłych rekrutacji

Poza certyfikatem otrzymasz precyzyjny abstrakt określający opis podstawy programowej kursu

W cenie szkolenia możesz skorzystać z indywidualnej konsultacji bezpośrednio z trenerem

Platforma szkoleniowa:

Jako uczestnik kursu Digital Masterclass, otrzymasz dostęp do platformy szkoleniowej, w której znajdziesz:

  • Testy sprawdzające wiedzę przed i po szkoleniu
  • Materiały szkoleniowe
  • Zdobyte certyfikaty
  • Możliwość kontaktu z trenerami
  • Najnowsze artykuły z naszego firmowego bloga

Platforma szkoleniowa:

Jako uczestnik kursu Digital Masterclass, otrzymasz dostęp do platformy szkoleniowej, w której znajdziesz:

  • Testy sprawdzające wiedzę przed i po szkoleniu
  • Materiały szkoleniowe
  • Zdobyte certyfikaty
  • Możliwość kontaktu z trenerami
  • Najnowsze artykuły z naszego firmowego bloga

Zdobądź dwupoziomową certyfikację!

Opracowaliśmy formułę szkoleń pod nowatorską formę dydaktyczną, która uwzględnia etap ugruntowania wiedzy nie tylko w trakcie kursu, ale i po jego zakończeniu. W związku z tym, dajemy Ci możliwość zdobycia pierwsze w Polsce 2-poziomowego certyfikatu.

certyfikat-mobile

Certyfikat ukończenia szkolenia (10 pkt DIMAQ)

Otrzymasz go po zakończeniu kursu w wersji papierowej i elektronicznej dostępnej w Twoim panelu szkoleniowym.

Certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę (5 pkt DIMAQ)

Po zakończeniu kursu, dostaniesz serię testów weryfikujących zdobytą w trakcie szkolenia wiedzę. Po ich zdaniu, otrzymasz dodatkowy certyfikat, stanowiący potwierdzenie nabytych w trakcie spotkań umiejętności.

Tak wyglądają nasze szkolenia

Tak to wygląda

Poznaj naszych trenerów

Poznaj naszych trenerów

Damian Kwinta

SEO Manager

Posiada ponad 5-letnie doświadczenie w marketingu internetowym. Pracuje z dużymi markami oraz trzyma pieczę zarówno nad audytami technicznymi stron, jak i procesem ofertowania. W swojej pracy stawia przede wszystkim na dogłębną optymalizację witryn oraz wybór odpowiednich fraz kluczowych, dbając przy tym o wygraną klienta.

Tomasz Brusik

Social Media Manager

Na co dzień współpracuje z takimi markami jak ORSAY, VITKAC, PWN, Black Red White czy Komfort. Tworzy Rysuję fejsbuki – jeden z najpopularniejszych w Polsce blogów o mediach społecznościowych. Pisze dla magazynu sprawny.marketing. Występował na konferencjach branżowych, m.in. Social Media Weeku, Blogotoku, Auli Polska, Czwartku Social Media i Crash Mondays.

Izabella Łęcka

Content Marketing Team Leader

Na co dzień zajmuje się tworzeniem i wdrażaniem strategii content marketingowych dla klientów. W jej portfolio można znaleźć projekty dla takich firm, jak Black Red White, Eurofirany czy Royal Canin. Odpowiada za publikację artykułów eksperckich w serwisie Interia.pl. Specjalistka od webwritingu – jest autorką e-booka „10 przykazań webwritingu”, który został opublikowany w ramach strategii CM realizowanej dla Semahead. Członek Grupy Promocja i Edukacja e-Izby.

Katarzyna Mika

Marketing Automation Manager

Z branżą marketingu internetowego związana jest od 10 lat. Ekspert w zakresie marketing automation – posiada 5-letnie doświadczenie we wdrożeniach i rozwoju projektów z różnych branż. Zarządzała i koordynowała pracę zespołu 50 osób, współtworząc kampanie marketingowe dla ponad 5 000 klientów polskich i zagranicznych. Aktualnie odpowiedzialna za rozwój i wdrażanie systemy marketing automation w Semahead.

Ewa Kańczuk

Manager Działu Analityki

Wieloletnia menedżerka działów analitycznych w agencjach interaktywnych i branży e-commerce. Od prawie roku szefuje analityką w Semahead. Pracowała dla takich marek, jak Samsung czy Unilever. Jako główny analityk, a następnie Team Leader całego zespołu, zajmowała się realizacją projektów związanych z kompleksową analityką internetową, użytecznością stron www oraz consultingiem z zakresu nowych technologii i strategii marketingowych.

Damian Kwinta

SEO Manager

Posiada ponad 5-letnie doświadczenie w marketingu internetowym. Pracuje z dużymi markami oraz trzyma pieczę zarówno nad audytami technicznymi stron, jak i procesem ofertowania. W swojej pracy stawia przede wszystkim na dogłębną optymalizację witryn oraz wybór odpowiednich fraz kluczowych, dbając przy tym o wygraną klienta.

Tomasz Brusik

Social Media Manager

Na co dzień współpracuje z takimi markami jak ORSAY, VITKAC, PWN, Black Red White czy Komfort. Tworzy Rysuję fejsbuki – jeden z najpopularniejszych w Polsce blogów o mediach społecznościowych. Pisze dla magazynu sprawny.marketing. Występował na konferencjach branżowych, m.in. Social Media Weeku, Blogotoku, Auli Polska, Czwartku Social Media i Crash Mondays.

Izabella Łęcka

Content Marketing Team Leader

Na co dzień zajmuje się tworzeniem i wdrażaniem strategii content marketingowych dla klientów. W jej portfolio można znaleźć projekty dla takich firm, jak Black Red White, Eurofirany czy Royal Canin. Odpowiada za publikację artykułów eksperckich w serwisie Interia.pl. Specjalistka od webwritingu – jest autorką e-booka „10 przykazań webwritingu”, który został opublikowany w ramach strategii CM realizowanej dla Semahead. Członek Grupy Promocja i Edukacja e-Izby.

Katarzyna Mika

Marketing Automation Manager

Z branżą marketingu internetowego związana jest od 10 lat. Ekspert w zakresie marketing automation – posiada 5-letnie doświadczenie we wdrożeniach i rozwoju projektów z różnych branż. Zarządzała i koordynowała pracę zespołu 50 osób, współtworząc kampanie marketingowe dla ponad 5 000 klientów polskich i zagranicznych. Aktualnie odpowiedzialna za rozwój i wdrażanie systemy marketing automation w Semahead.

Ewa Kańczuk

Manager Działu Analityki

Wieloletnia menedżerka działów analitycznych w agencjach interaktywnych i branży e-commerce. Od prawie roku szefuje analityką w Semahead. Pracowała dla takich marek, jak Samsung czy Unilever. Jako główny analityk, a następnie Team Leader całego zespołu, zajmowała się realizacją projektów związanych z kompleksową analityką internetową, użytecznością stron www oraz consultingiem z zakresu nowych technologii i strategii marketingowych.

Z nami masz możliwość dofinansowania

Certyfikat Standard Usług Szkoleniowych [SUS 2.0] umożliwia wnioskowanie o dofinansowanie kosztu udziału w naszych szkoleniach. Sprawdź, czy możesz ubiegać się o wsparcie.

Zobacz, jak!
ic_16
ic_15

Z nami masz możliwość dofinansowania

Certyfikat Standard Usług Szkoleniowych [SUS 2.0] umożliwia wnioskowanie o dofinansowanie kosztu udziału w naszych szkoleniach. Sprawdź, czy możesz ubiegać się o wsparcie.

Zobacz, jak!

Kup bilet

SEO

Data szkolenia: 6 listopada 2019 r.

Cena: 1 500 zł brutto

Kup bilet

Google Ads

Data szkolenia: 24 października 2019 r.

Cena: 1 500 zł brutto

Kup bilet

Content Marketing

Data szkolenia: 19 listopada 2019 r.

Cena: 1 500 zł brutto

Kup bilet

Analityka Internetowa

Data szkolenia: 26 listopada 2019 r.

Cena: 1 500 zł brutto

Kup bilet

Marketing Automation

Data szkolenia: 10 grudnia 2019 r.

Cena: 1 500 zł brutto

Kup bilet

Social Media

Data szkolenia: 18 grudnia 2019 r.

Cena: 1 500 zł brutto

Kup bilet

Kup bilet

SEO

Data szkolenia: 6 listopada 2019 r.

Cena: 1 500 zł brutto

Kup bilet

Google Ads

Data szkolenia: 24 października 2019 r.

Cena: 1 500 zł brutto

Kup bilet

Content Marketing

Data szkolenia: 19 listopada 2019 r.

Cena: 1 500 zł brutto

Kup bilet

Analityka Internetowa

Data szkolenia: 26 listopada 2019 r.

Cena: 1 500 zł brutto

Kup bilet

Marketing Automation

Data szkolenia: 10 grudnia 2019 r.

Cena: 1 500 zł brutto

Kup bilet

Social Media

Data szkolenia: 18 grudnia 2019 r.

Cena: 1 500 zł brutto

Kup bilet

Zarezerwuj miejsce* lub zadaj pytanie

Oświadczam, że mam skończone 16 lat i wyrażam zgodę na otrzymywanie, na moje konto poczty elektronicznej informacji handlowych wysyłanych przez GRUPA INTERIA.PL Sp. z o.o. sp. k. w imieniu własnym oraz na zlecenie innych osób. Przyjmuję do wiadomości, że mogę w dowolnym momencie wycofać tę zgodę. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem* [więcej]

Oświadczam, że mam skończone 16 lat i wyrażam zgodę na używanie telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących dla celów marketingu bezpośredniego przez GRUPA INTERIA.PL Sp. z o.o. sp. k. w imieniu własnym oraz na zlecenie innych osób. Przyjmuję do wiadomości, że mogę w dowolnym momencie wycofać tę zgodę. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem* [więcej]

Sprawdź informacje o Administratorze Danych Osobowych.

*rezerwacja jest aktywna do 48h od wysłania wiadomości

Zarezerwuj miejsce* lub zadaj pytanie

Oświadczam, że mam skończone 16 lat i wyrażam zgodę na otrzymywanie, na moje konto poczty elektronicznej informacji handlowych wysyłanych przez GRUPA INTERIA.PL Sp. z o.o. sp. k. w imieniu własnym oraz na zlecenie innych osób. Przyjmuję do wiadomości, że mogę w dowolnym momencie wycofać tę zgodę. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem* [więcej]

Oświadczam, że mam skończone 16 lat i wyrażam zgodę na używanie telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących dla celów marketingu bezpośredniego przez GRUPA INTERIA.PL Sp. z o.o. sp. k. w imieniu własnym oraz na zlecenie innych osób. Przyjmuję do wiadomości, że mogę w dowolnym momencie wycofać tę zgodę. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem* [więcej]

Sprawdź informacje o Administratorze Danych Osobowych.

*rezerwacja jest aktywna do 48h od wysłania wiadomości

lp_manager_r2_c1
  • Rozpoczęcie współpracy z agencją (ważne terminy, ocena obecnej sytuacji w kanale organic, modele rozliczeń, obecna oferta)
  • Jak powinna wyglądać praca agencjii i co powinniśmy zrobić po naszej stronie żeby wzmocnić wyniki? (obowiązki specjalisty seo, czynności cykliczne/ jednorazowe, wdrożenie audytu, rozbudowa contentu)
  • Weryfikowanie i nadzorowanie efetków (narzędzia do analizy wyników - GA, Senuto, Ahrefs, Stat4SEO, raportowanie, ile trzeba czekać na pierwsze efekty?)
  • Konsultacje w lużnej atmosferze
Pobierz szczegółowy program
  • Po co uwzględniać działania CM w strategii marketingowej? Co uwzględnic przed współpracą z agencją/freelancerem? CM w lejku zakupowym i Customer Journey
  • Wybrane obszary współpracy z agencją/freelancerem w zakresie CM, Strategia CM.
  • Co mierzyć w działaniach CM? jak czytać raporty? Case studies i trendy
  • Konsultacje w lużnej atmosferze
Pobierz szczegółowy program
  • Jak wykorzystać system marketing automation? Od czego zacząć pracę z systemem marketing automation oraz jak budować strategię - Buyer Persony i Customer Journey Map
  • Tworzenie Buyer Persony i Customer Journey Map [warsztat]: Marketing automation w e-commerce a B2B
  • Na co zwrócić uwagę przy wyborze systemu do marketing automation? Case Studies i trendy
  • Konsultacje w lużnej atmosferze
Pobierz szczegółowy program
  • Rozpoczęcie współpracy z agencją/freelancerem (podstawowe definicje, zapytanie ofertowe, ocena oferty, planowanie działań i ich start)
  • Realizacja, czyli co właściwie robi agencja/freelancer social media? (case'y, kanały, narzędzia)
  • Ocena efektów (statystyki Facebooka, Instagrama i Linkedina, raporty - Analytics Edge i Supermetrics, jak motywować i zweryfikować bieżącą pracę agencji/freelancera?)
  • Konsultacje w luźnej atmosferze
Pobierz szczegółowy program
  • Freelancer Google Ads, agencją digitalową a może zespół in-house? Jak zdecydować który format współpracy będzie dla Twojego biznesu najkorzystniejszy?
  • Kanały Google Ads i strategia twojego biznesu. Przegląd dostępnych formatów i kierowań w oparciu o lejek zakupowy, Które sprawdzą się najlepiej dla Twoich KPI?
  • Analiza wyników w oparciu o panel Google Ads i Google Analytics. Jak skutecznie nadzorować pracę specjalistów? Jak szybko wyciągnąć wnioski?
  • Konsultacje w luźnej atmosferze
Pobierz szczegółowy program
  • Jak wybrać agencję lub freelancera?
  • Analiza kohortowa - poznaj swój biznes z nowej perspektywy
  • Wskaźnik skorelowane i przyczynowe - nie daj się oszukać danym
  • Analiza trendów sprzedażowych
  • Interpretacja raportów ścieżek wielokanałowych
  • Metryki obrazujące efektywność biznesu
  • Grupowanie treści i wymiary niestandardowe
  • Jak odpowiadać na strategiczne pytania przy pomocy segmentów
  • Analiza porównawcza
  • Interpretacja reportów od specjalisty, automatyzacja pracy
  • Alerty w Google Analytics
  • Google Analytics API, Analytics Edge, Google Data Studio
  • Atrybucja konwersji na podstawie danych
  • Konsultacje w luźnej atmosferze
Pobierz szczegółowy program