PRZEkwalifikacja

  • Interesujesz się marketingiem, ale brakuje Ci praktyki?
  • Myślisz o zmianie profesji, ale nie masz doświadczenia?
  • Chcesz zdobyć kwalifikacje, które pozwolą Ci wygrać na rynku pracy?
  • Studiujesz, ale wiesz, że to wciąż tylko teoria?

Zapisz się na kurs i zostań

profesjonalistą digital marketingu!

Przekwalifikacja kurs marketingowy < Wróć do strony głównej
< Wróć do strony głównej

PRZEkwalifikacja

  • Interesujesz się marketingiem, ale brakuje Ci praktyki?
  • Myślisz o zmianie profesji, ale nie masz doświadczenia?
  • Chcesz zdobyć kwalifikacje, które pozwolą Ci wygrać na rynku pracy?
  • Studiujesz, ale wiesz, że to wciąż tylko teoria?
Przekwalifikacja kurs marketingowy

Zapisz się na kurs i zostań

profesjonalistą digital marketingu!

Wiemy, jak przekazywać wiedzę. Robimy to od lat.

W Semahead szkolenia są stałym elementem oferty. Nasi trenerzy to przede wszystkim eksperci, którzy obsługują kampanie dla największych brandów. Prócz tego mają za sobą dziesiątki godzin przeprowadzonych szkoleń, seminariów i prelekcji na największych eventach marketingowych w Polsce.
Oddajemy ich do Waszej dyspozycji!

Wybierz obszar profesjonalizacji

SEO

Czas trwania kursu:

1 października - 17 grudnia 2019 r.

Cena:

4 800 zł brutto

SPRAWDŹ

Analityka interntowa

Czas trwania kursu:

22 października - 6 grudnia 2019 r.

Cena:

4 000 zł brutto

SPRAWDŹ

Google Ads

Czas trwania kursu:

3 października - 5 grudnia 2019 r.

Cena:

4 000 zł brutto

SPRAWDŹ

Social Media

Czas trwania kursu:

7 listopada - 12 grudnia 2019 r.

Cena:

2 500 zł brutto

SPRAWDŹ

Wybierz obszar profesjonalizacji

kurs SEO

SEO

sprawdź

Czas trwania kursu:
1 października – 17 grudnia 2019 r.
Cena: 4 800 zł brutto

kurs Analityka Internetowa

Analityka
internetowa

sprawdź

Czas trwania kursu:
8 października – 21 listopada 2019 r.
Cena: 4 000 zł brutto

kurs Google Ads

Google
Ads

sprawdź

Czas trwania kursu:
3 października – 5 grudnia 2019 r.
Cena: 4 000 zł brutto

kurs Social Media

Social
Media

sprawdź

Czas trwania kursu:
7 listopada – 12 grudnia 2019 r.
Cena: 2 500 zł brutto

infografika-przekwalifikacja
ic_3

Nasze atuty:

  • nasi trenerzy legitymują się certyfikatem DIMAQ Professional;
  • wszystkie szkolenia Semahead posiadają status DIMAQ Accredited, gwarantując wysoką jakość IAB oraz pakiet punktów recertyfikacyjnych;
  • nasze produkty szkoleniowe uzyskały prestiżowy certyfikat SUS 2.0, który jest sygnowany przez Polską Izbę Firm Szkoleniowych;
  • opracowaliśmy autorską metodę zwiększonej wydajności w metodach dydaktycznych, która wprowadza innowacje na każdym etapie pozyskiwania wiedzy;
  • jesteśmy nagradzaną agencją z tytułem Google Premier Partner;
  • dysponujemy rozległym, praktycznym doświadczeniem, obsługując klientów w pełnym obszarze digital marketingu.

Informacje adresowe

Siedziba Semahead

ul. Kuklińskiego 17a, 30-720 Kraków

Nasze szkolenia odbywają się w godzinach 8:00 - 16:00

Nasze szkolenia odbywają się
w godzinach 8:00 - 16:00

Jak szkolimy:

Szkolimy w kameralnych grupach do 12 osób

Uczestnik dostaje dostęp do platformy szkoleniowej

Każde spotkanie uwzględnia część teoretyczną i praktyczną, które się przeplatają

Dajemy gwarancję zrealizowania podstawy programowej

To pierwsze w Polsce 2-poziomowe szkolenie, uwzględniające etap ugruntowania zdobytej wiedzy

Wykonasz własny projekt, który da Ci przewagę podczas przyszłych rekrutacji

Poza certyfikatem otrzymasz precyzyjny abstrakt określający opis podstawy programowej kursu

W cenie szkolenia możesz skorzystać z indywidualnej konsultacji bezpośrednio z trenerem

ic_8

Jak szkolimy:

Szkolimy w kameralnych grupach do 12 osób

Uczestnik dostaje dostęp do platformy szkoleniowej

Każde spotkanie uwzględnia część teoretyczną i praktyczną, które się przeplatają

Dajemy gwarancję zrealizowania podstawy programowej

To pierwsze w Polsce 2-poziomowe szkolenie, uwzględniające etap ugruntowania zdobytej wiedzy

Wykonasz własny projekt, który da Ci przewagę podczas przyszłych rekrutacji

Poza certyfikatem otrzymasz precyzyjny abstrakt określający opis podstawy programowej kursu

W cenie szkolenia możesz skorzystać z indywidualnej konsultacji bezpośrednio z trenerem

Platforma szkoleniowa:

Jako uczestnik kursu Digital Masterclass, otrzymasz dostęp do platformy szkoleniowej, w której znajdziesz:

  • Testy sprawdzające wiedzę przed i po szkoleniu
  • Materiały szkoleniowe
  • Zdobyte certyfikaty
  • Możliwość kontaktu z trenerami
  • Najnowsze artykuły z naszego firmowego bloga

Platforma szkoleniowa:

Jako uczestnik kursu Digital Masterclass, otrzymasz dostęp do platformy szkoleniowej, w której znajdziesz:

  • Testy sprawdzające wiedzę przed i po szkoleniu
  • Materiały szkoleniowe
  • Zdobyte certyfikaty
  • Możliwość kontaktu z trenerami
  • Najnowsze artykuły z naszego firmowego bloga

Zdobądź dwupoziomową certyfikację!

Opracowaliśmy formułę szkoleń pod nowatorską formę dydaktyczną, która uwzględnia etap ugruntowania wiedzy nie tylko w trakcie kursu, ale i po jego zakończeniu. W związku z tym, dajemy Ci możliwość zdobycia pierwsze w Polsce 2-poziomowego certyfikatu.

certyfikat-mobile

Certyfikat ukończenia szkolenia (40 pkt DIMAQ)

Otrzymasz go po zakończeniu kursu w wersji papierowej i elektronicznej dostępnej w Twoim panelu szkoleniowym.

Certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę (5 pkt DIMAQ)

Po zakończeniu kursu, dostaniesz serię testów weryfikujących zdobytą w trakcie szkolenia wiedzę. Po ich zdaniu, otrzymasz dodatkowy certyfikat, stanowiący potwierdzenie nabytych w trakcie spotkań umiejętności.

Tak wyglądają nasze szkolenia

Tak to wygląda

Poznaj naszych trenerów

Poznaj naszych trenerów

Damian Kwinta

SEO Manager

Posiada ponad 5-letnie doświadczenie w marketingu internetowym. Pracuje z dużymi markami oraz trzyma pieczę zarówno nad audytami technicznymi stron, jak i procesem ofertowania. W swojej pracy stawia przede wszystkim na dogłębną optymalizację witryn oraz wybór odpowiednich fraz kluczowych, dbając przy tym o wygraną klienta.

Izabella Łęcka

Content Marketing Team Leader

Na co dzień zajmuje się tworzeniem i wdrażaniem strategii content marketingowych dla klientów. W jej portfolio można znaleźć projekty dla takich firm, jak Black Red White, Eurofirany czy Royal Canin. Odpowiada za publikację artykułów eksperckich w serwisie Interia.pl. Specjalistka od webwritingu – jest autorką e-booka „10 przykazań webwritingu”, który został opublikowany w ramach strategii CM realizowanej dla Semahead. Członek Grupy Promocja i Edukacja e-Izby.

Mateusz Sękara

SEO Team Leader

Związany z branżą SEO od kilku lat, do której trafił zainspirowany nauką tworzenia stron internetowych. Jego zdaniem najciekawsze elementy SEO to optymalizacja techniczna sklepów internetowych, tworzenie treści przyjaznych dla robotów i użytkowników oraz rozwój projektów on-site.

Kamil Tekiela

Specjalista ds. SEO

Bycie częścią zespołu Semahead pozwala mu na stały rozwój swoich umiejętności i poszerzanie wiedzy. Na co dzień pracuje przy dużych serwisach serwisach internetowych wykorzystując przy tym zaawansowane narzędzia. Klientom pomaga w realizacji wyznaczonych celów, kładąc głównie nacisk na poprawną optymalizację serwisów oraz osiągnięcie jak najwyższych pozycji w wynikach wyszukiwania.

Tomasz Brusik

Social Media Manager

Na co dzień współpracuje z takimi markami jak ORSAY, VITKAC, PWN, Black Red White czy Komfort. Tworzy Rysuję fejsbuki – jeden z najpopularniejszych w Polsce blogów o mediach społecznościowych. Pisze dla magazynu sprawny.marketing. Występował na konferencjach branżowych, m.in. Social Media Weeku, Blogotoku, Auli Polska, Czwartku Social Media i Crash Mondays.

Katarzyna Gazurek

Specjalista Social Media

Mediami społecznościowymi zajmuje się od 2016 roku. Współpracowała z takimi klientami jak: VITKAC, GEERS, Hotel Warszawa czy Fitness Platinium. Prowadzi szkolenia z zakresu social media oraz zajęcia w ramach warsztatów „Marketing na chillu”. Posiada międzynarodowy certyfikat DIMAQ na poziomie professional, potwierdzający kwalifikacje z obszaru digital marketingu.

Andrzej Brandt

PPC Team Leader

Wieloletni ekspert SEM, który od 5 lat prowadzi kampanie Google Ads dla klientów w Polsce i na świecie. Posiada certyfikat kompetencji marketingowych DIMAQ. Specjalizuje się w kampaniach produktowych i współpracy z e-commerce’ami. W swojej pracy za nieodzowne uważania znaczenie wysokich kompetencji analitycznych – kluczowych, by zwrot z inwestycji się zgadzał.

Krzysztof Mastalski

PPC Specialist

W branży marketingu internetowego pracuje od 2015 roku. Jego kompetencje obejmują szeroki zakres działań od mailingów przez afiliację do kampanii reklamowych PPC. Nastawiony na korzystanie z najnowszych narzędzi, by jak najlepiej optymalizować działania marketingowe. Współpracował z takimi markami jak Alior Bank, CBRE, BRW.

Krzysztof Zach

Programmatic & SEM Specialist

Pracował dla Google, gdzie był doradcą klientów na rynku niemieckim, później prowadził globalne kampanie wideo dla marek takich jak: Gucci, McDonalds, Mercedes-Benz czy Microsoft. W swojej karierze przeprowadził tysiące kampanii wideo w serwisach YouTube, Facebook czy Twitter. Dołączył do zespołu Semahead w maju 2018 roku, aby wspierać działania AdWords dla polskich firm e-commerce oraz żeby zwiększać udział zakupu mediów w modelu programmatic na polskim rynku.

Ewa Kańczuk

Manager Działu Analityki

Wieloletnia menedżerka działów analitycznych w agencjach interaktywnych i branży e-commerce. Od prawie roku szefuje analityką w Semahead. Pracowała dla takich marek, jak Samsung czy Unilever. Jako główny analityk, a następnie Team Leader całego zespołu, zajmowała się realizacją projektów związanych z kompleksową analityką internetową, użytecznością stron www oraz consultingiem z zakresu nowych technologii i strategii marketingowych.

Weronika Pałka

Analityk internetowy

Z portalami internetowymi związana od 10 lat, z analityką internetową od 3 lat. Swoją karierę w Semahead rozpoczęła w 2018 roku, gdzie współpracuje z takimi klientami, jak: Unilever, Black Red White czy VITKAC. Posiadaczka certyfikatu DIMAQ oraz Google Analytics Individual Qualification. Prowadzi szkolenia z obszaru analityki internetowej.

Rafał Marchewka

Analityk internetowy

Absolwent psychologii stosowanej na Uniwersytecie Jagiellońskim. Pracuje w dziale analityki w Semahead od stycznia 2019 roku. Na co dzień zajmuje się prowadzeniem testów na stronach internetowych, statystyczną analizą danych, analizą UX strony, audytowaniem narzędzi analitycznych oraz ich wdrożeniami, a także pisaniem artykułów blogowych. Posiada certyfikat Google Analytics Individual Qualification

Damian Kwinta

SEO Manager

Posiada ponad 5-letnie doświadczenie w marketingu internetowym. Pracuje z dużymi markami oraz trzyma pieczę zarówno nad audytami technicznymi stron, jak i procesem ofertowania. W swojej pracy stawia przede wszystkim na dogłębną optymalizację witryn oraz wybór odpowiednich fraz kluczowych, dbając przy tym o wygraną klienta.

Izabella Łęcka

Content Marketing Team Leader

Na co dzień zajmuje się tworzeniem i wdrażaniem strategii content marketingowych dla klientów. W jej portfolio można znaleźć projekty dla takich firm, jak Black Red White, Eurofirany czy Royal Canin. Odpowiada za publikację artykułów eksperckich w serwisie Interia.pl. Specjalistka od webwritingu – jest autorką e-booka „10 przykazań webwritingu”, który został opublikowany w ramach strategii CM realizowanej dla Semahead. Członek Grupy Promocja i Edukacja e-Izby.

Mateusz Sękara

SEO Team Leader

Związany z branżą SEO od kilku lat, do której trafił zainspirowany nauką tworzenia stron internetowych. Jego zdaniem najciekawsze elementy SEO to optymalizacja techniczna sklepów internetowych, tworzenie treści przyjaznych dla robotów i użytkowników oraz rozwój projektów on-site.

Kamil Tekiela

Specjalista ds. SEO

Bycie częścią zespołu Semahead pozwala mu na stały rozwój swoich umiejętności i poszerzanie wiedzy. Na co dzień pracuje przy dużych serwisach serwisach internetowych wykorzystując przy tym zaawansowane narzędzia. Klientom pomaga w realizacji wyznaczonych celów, kładąc głównie nacisk na poprawną optymalizację serwisów oraz osiągnięcie jak najwyższych pozycji w wynikach wyszukiwania.

Tomasz Brusik

Social Media Manager

Na co dzień współpracuje z takimi markami jak ORSAY, VITKAC, PWN, Black Red White czy Komfort. Tworzy Rysuję fejsbuki – jeden z najpopularniejszych w Polsce blogów o mediach społecznościowych. Pisze dla magazynu sprawny.marketing. Występował na konferencjach branżowych, m.in. Social Media Weeku, Blogotoku, Auli Polska, Czwartku Social Media i Crash Mondays.

Katarzyna Gazurek

Specjalista Social Media

Mediami społecznościowymi zajmuje się od 2016 roku. Współpracowała z takimi klientami jak: VITKAC, GEERS, Hotel Warszawa czy Fitness Platinium. Prowadzi szkolenia z zakresu social media oraz zajęcia w ramach warsztatów „Marketing na chillu”. Posiada międzynarodowy certyfikat DIMAQ na poziomie professional, potwierdzający kwalifikacje z obszaru digital marketingu.

Andrzej Brandt

PPC Team Leader

Wieloletni ekspert SEM, który od 5 lat prowadzi kampanie Google Ads dla klientów w Polsce i na świecie. Posiada certyfikat kompetencji marketingowych DIMAQ. Specjalizuje się w kampaniach produktowych i współpracy z e-commerce’ami. W swojej pracy za nieodzowne uważania znaczenie wysokich kompetencji analitycznych – kluczowych, by zwrot z inwestycji się zgadzał.

Krzysztof Mastalski

PPC Specialist

W branży marketingu internetowego pracuje od 2015 roku. Jego kompetencje obejmują szeroki zakres działań od mailingów przez afiliację do kampanii reklamowych PPC. Nastawiony na korzystanie z najnowszych narzędzi, by jak najlepiej optymalizować działania marketingowe. Współpracował z takimi markami jak Alior Bank, CBRE, BRW.

Krzysztof Zach

Programmatic & SEM Specialist

Pracował dla Google, gdzie był doradcą klientów na rynku niemieckim, później prowadził globalne kampanie wideo dla marek takich jak: Gucci, McDonalds, Mercedes-Benz czy Microsoft. W swojej karierze przeprowadził tysiące kampanii wideo w serwisach YouTube, Facebook czy Twitter. Dołączył do zespołu Semahead w maju 2018 roku, aby wspierać działania AdWords dla polskich firm e-commerce oraz żeby zwiększać udział zakupu mediów w modelu programmatic na polskim rynku.

Ewa Kańczuk

Manager Działu Analityki

Wieloletnia menedżerka działów analitycznych w agencjach interaktywnych i branży e-commerce. Od prawie roku szefuje analityką w Semahead. Pracowała dla takich marek, jak Samsung czy Unilever. Jako główny analityk, a następnie Team Leader całego zespołu, zajmowała się realizacją projektów związanych z kompleksową analityką internetową, użytecznością stron www oraz consultingiem z zakresu nowych technologii i strategii marketingowych.

Weronika Pałka

Analityk internetowy

Z portalami internetowymi związana od 10 lat, z analityką internetową od 3 lat. Swoją karierę w Semahead rozpoczęła w 2018 roku, gdzie współpracuje z takimi klientami, jak: Unilever, Black Red White czy VITKAC. Posiadaczka certyfikatu DIMAQ oraz Google Analytics Individual Qualification. Prowadzi szkolenia z obszaru analityki internetowej.

Rafał Marchewka

Analityk internetowy

Absolwent psychologii stosowanej na Uniwersytecie Jagiellońskim. Pracuje w dziale analityki w Semahead od stycznia 2019 roku. Na co dzień zajmuje się prowadzeniem testów na stronach internetowych, statystyczną analizą danych, analizą UX strony, audytowaniem narzędzi analitycznych oraz ich wdrożeniami, a także pisaniem artykułów blogowych. Posiada certyfikat Google Analytics Individual Qualification

Z nami masz możliwość dofinansowania

Certyfikat Standard Usług Szkoleniowych [SUS 2.0] umożliwia wnioskowanie o dofinansowanie kosztu udziału w naszych szkoleniach. Sprawdź, czy możesz ubiegać się o wsparcie.

Zobacz, jak!
ic_16
ic_15

Z nami masz możliwość dofinansowania

Certyfikat Standard Usług Szkoleniowych [SUS 2.0] umożliwia wnioskowanie o dofinansowanie kosztu udziału w naszych szkoleniach. Sprawdź, czy możesz ubiegać się o wsparcie.

Zobacz, jak!

Przeczytaj opinie o naszych szkoleniach

Pod względem merytorycznym szkolenie zostało przeprowadzone na bardzo wysokim poziomie. W programie uwzględniono zarówno wiedzę teoretyczną, jak i jej wykorzystanie w praktyce podczas warsztatów. Sposób prowadzenia szkolenia był elastyczny i dostosowany do indywidualnych potrzeb każdego z uczestników szkolonej grupy.

Magdalena Matela, Black Red White

Specjaliści z Semahead łączą teorię z praktyką w łatwy sposób przekazując wiedzę, pomagając z morza informacji, jakie daje Google Analytics wyłowić te sensowne dla rozwiązywania problemów biznesowych. Dyspozycyjni z otwartymi głowami i zaangażowani. Polecam całą ekipę jako partnerów w rozwijaniu biznesu

Tomasz Kras, PROOPTIMA

Odpowiednie połączenie praktyki z teorią, przeplatane ćwiczeniami oraz humorystycznymi anegdotami branżowymi, utrzymały nasze wysokie zaangażowanie do końca. Dzięki zdobytej wiedzy, staliśmy się bardziej świadomymi uczestnikami rynku internetowego, sprawniej poszukujemy, porównujemy i oceniamy informacje, co jest niezwykle cenną umiejętnością w aktualnych czasach

Anna Kłusek-Frącz, Mercus Logistyka

Przekonaliśmy już setki osób

Pod względem merytorycznym szkolenie zostało przeprowadzone na bardzo wysokim poziomie. W programie uwzględniono zarówno wiedzę teoretyczną, jak i jej wykorzystanie w praktyce podczas warsztatów. Sposób prowadzenia szkolenia był elastyczny i dostosowany do indywidualnych potrzeb każdego z uczestników szkolonej grupy.

Specjaliści z Semahead łączą teorię z praktyką w łatwy sposób przekazując wiedzę, pomagając z morza informacji, jakie daje Google Analytics wyłowić te sensowne dla rozwiązywania problemów biznesowych. Dyspozycyjni z otwartymi głowami i zaangażowani. Polecam całą ekipę jako partnerów w rozwijaniu biznesu

Odpowiednie połączenie praktyki z teorią, przeplatane ćwiczeniami oraz humorystycznymi anegdotami branżowymi, utrzymały nasze wysokie zaangażowanie do końca. Dzięki zdobytej wiedzy, staliśmy się bardziej świadomymi uczestnikami rynku internetowego, sprawniej poszukujemy, porównujemy i oceniamy informacje, co jest niezwykle cenną umiejętnością w aktualnych czasach

Magdalena Matela, Black Red White

Tomasz Kras, PROOPTIMA

Anna Kłusek-frącz, Mercus Logistyka

Kup szkolenie

SEO

Czas trwania kursu: 1 października - 17 grudnia 2019 r.

Cena: 4 800 zł brutto

Kup bilet

Analityka Internetowa

Czas trwania kursu: 22 października - 6 grudnia 2019 r.

Cena: 4 000 zł brutto

Kup bilet

Google Ads

Czas trwania kursu: 3 października - 5 grudnia 2019 r.

Cena: 4 000 zł brutto

Kup bilet

Social Media

Czas trwania kursu: 7 listopada - 12 grudnia 2019 r.

Cena: 2 500 zł brutto

Kup bilet

Kup szkolenie

SEO

Czas trwania kursu: 1 października - 17 grudnia 2019 r.

Cena: 4 800 zł brutto

Kup bilet

Analityka Internetowa

Czas trwania kursu: 8 października - 21 grudnia 2019 r.

Cena: 4 000 zł brutto

Kup bilet

Google Ads

Czas trwania kursu: 3 października - 5 grudnia 2019 r.

Cena: 4 000 zł brutto

Kup bilet

Social Media

Czas trwania kursu: 7 listopada - 12 grudnia 2019 r.

Cena: 2 500 zł brutto

Kup bilet

Zarezerwuj miejsce* lub zadaj pytanie

Oświadczam, że mam skończone 16 lat i wyrażam zgodę na otrzymywanie, na moje konto poczty elektronicznej informacji handlowych wysyłanych przez GRUPA INTERIA.PL Sp. z o.o. sp. k. w imieniu własnym oraz na zlecenie innych osób. Przyjmuję do wiadomości, że mogę w dowolnym momencie wycofać tę zgodę. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem* [więcej]

Oświadczam, że mam skończone 16 lat i wyrażam zgodę na używanie telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących dla celów marketingu bezpośredniego przez GRUPA INTERIA.PL Sp. z o.o. sp. k. w imieniu własnym oraz na zlecenie innych osób. Przyjmuję do wiadomości, że mogę w dowolnym momencie wycofać tę zgodę. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem* [więcej]

Sprawdź informacje o Administratorze Danych Osobowych.

*rezerwacja jest aktywna do 48h od wysłania wiadomości

ic_18

Zarezerwuj miejsce* lub zadaj pytanie

Oświadczam, że mam skończone 16 lat i wyrażam zgodę na otrzymywanie, na moje konto poczty elektronicznej informacji handlowych wysyłanych przez GRUPA INTERIA.PL Sp. z o.o. sp. k. w imieniu własnym oraz na zlecenie innych osób. Przyjmuję do wiadomości, że mogę w dowolnym momencie wycofać tę zgodę. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem* [więcej]

Oświadczam, że mam skończone 16 lat i wyrażam zgodę na używanie telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących dla celów marketingu bezpośredniego przez GRUPA INTERIA.PL Sp. z o.o. sp. k. w imieniu własnym oraz na zlecenie innych osób. Przyjmuję do wiadomości, że mogę w dowolnym momencie wycofać tę zgodę. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem* [więcej]

Sprawdź informacje o Administratorze Danych Osobowych.

*rezerwacja jest aktywna do 48h od wysłania wiadomości

ic_18

Dzień 1

On-site, czyli optymalizacja witryny

  • Jak wygląda prace SEOwca?
  • Meta tagi, nagłówki w serwisie i treści na stronie internetowej
  • Poprawna indeksacja witryny
  • Techniczne SEO

Dzień 2

Narzędzia SEO

  • Google Analytics i Google Search Console
  • Narzędzia do analizy słów kluczowych
  • Senuto i Screaming Frog

Dzień 3

Narzędzia SEO cz.2

  • Ahrefs, Majestic SEO
  • Przydatne wtyczki do przeglądarki i inne narzędzia usprawniające pracę
  • WordPress - niezbędne wtyczki i ich konfiguracja

Zobacz program na kolenjne dni >

Pobierz szczegółowy program

Dzień 4

Content Marketing

  • Wprowadzenie do content marketingu
  • Content marketing w służbie SEO
  • Zasady webwritingu i przydatne narzędzia do optymalizacji treści

Dzień 5

Optymalizacja w praktyce / czynniki off-site

  • Przygotowanie grafik i wdrożenie zoptymalizowanych tekstów
  • Jakie mamy rodzaje linków, jak budować mocny profil linków dla serwisu?
  • Analiza profilu linków w narzędziach GSC, Ahrefs i Majestic SEO

Dzień 6

Narzędzia w praktyce - monitorowanie pierwszych efektów

  • GSC, GA oraz Screaming Frog
  • Senuto i case study

Zobacz program na poprzednie dni

Pobierz szczegółowy program

Dzień 1

  • Przygotowanie do zawodu analityka
  • Google Analytics
  • Google Tag Manager poziom 1

Dzień 2

  • Google Tag Manager poziom 2

Dzień 3

  • Google Optimize poziom 1
  • Google Data Studio
  • UX dla analityka

Dzień 4

  • Google Optimize poziom 2
  • Analiza trendów sprzedażowych: TradeWatch
  • Symulacja rozmowy kwalifikacyjnej
  • Optymalizacja współczynnika konwersji
  • Analiza ścieżek konwersji i atrybucji: Roivenue
  • Podstawy języka R
  • Statystyka w analityce internetowej
Pobierz szczegółowy program

Dzień 1

  • Paid Marketing – krajobraz w Polsce i na świecie
  • Google to nie tylko wyszukiwarka – Search, GDN, Youtube, GSP, Mobile
  • Pierwsze operacje na koncie i utworzenie kampanii

Dzień 2

  • Pierwsze operacje na koncie i utworzenie kampanii c.d.
  • Optymalizacjia kampanii w search’u i display’u

Dzień 3

  • Wideo – dostępne formaty reklamowe
  • Ustawianie, optymalizacja i analiza kampanii w YouTube
  • Google Analytics w pracy specjalisty PPC

Dzień 4

  • Edytor Google Ads
  • Tworzenie raportów i analiza wyników w Google Data Studio

Dzień 5

  • Case study kampanii prowadzonych przez agencję
  • Podsumowanie projektów
  • Grupowe i indywidualne konsultacje
Pobierz szczegółowy program

Dzień 1

Treści i moderacja, czyli działania organiczne w mediach społecznościowych

  • Wprowadzenie do mediów społecznościowych
  • Tworzenie skutecznych treści, czyli nie dla Ciebie, a pod cel i grupę docelową
  • Moderacja i komunikacja z grupą docelową

Dzień 2

Facebook Ads, czyli drugi najpotężniejszy po Google system reklamowy świata

  • Facebook Business Manager
  • Piksel Facebooka, grupy odbiorców i katalog produktów
  • Menadżer reklam i tworzenie pierwszych kampanii

Dzień 3

Zainspiruj się, rób to sprytnie i pokochaj socialową analitykę!

  • Pozytywne i negatywne case'y socialowe
  • Przydatne narzędzia i organizacja pracy
  • Raportowanie i ocena wyników
Pobierz szczegółowy program