Masz problem z wypełnieniem wniosku? Pokierujemy Cię krok po kroku
Jaka jest wysokość dofinansowania?

Jeżeli jesteś przedsiębiorcą, który uczestniczy w szkoleniu – otrzymasz dofinansowanie w wysokości 50% na jedno szkolenie.

Jeżeli jesteś przedsiębiorcą, który wysyła swojego pracownika na szkolenie – otrzymasz dofinansowanie w wysokości 80% na jedno szkolenie.
Ile zapłacę za szkolenie Digital Masterclass po uzyskaniu dofinansowania?

Jesteś przedsiębiorcą, który chce poszerzyć swoje kompetencje z obszaru digital marketingu. Nie masz żadnego doświadczenia, ale branża bardzo Cię interesuje, więc decydujesz się na kurs Digital Marketing Specialist z obszaru Google Ads.

Jesteś przedsiębiorcą, który zarządza działem marketing w firmie. Chcesz wyszkolić swoich pracowników z digital marketing, aby podnieść efektywność działań, więc decydujesz się zapisać pracownika na szkolenie Digital Marketing Expert z obszaru Google Tag Manager.

Jesteś przedsiębiorcą, który koordynuje działania podwykonawców i przygotowuje strategię marketingową, więc decydujesz się zapisać na kurs Digital Marketing Director z obszaru Analityki internetowej.
Jak uzyskać dofinansowanie?
1
Wybierz szkolenie z naszej szerokiej oferty, którą znajdziesz w Bazie Usług Rozwojowych.
2
Skontaktuj się z operatorem w Twoim województwie i zgłoś chęć udziału w naszym kursie. To on pomoże Ci wypełnić wniosek.
3
Po otrzymaniu decyzji operator podpisze z Tobą umowę, którą jako podmiot szkoleniowy zatwierdzimy.
4
Zapisz się na nasze szkolenie poprzez Bazę Usług Rozwojowych oraz wypełnij formularz kontaktowy kursu, który Cię interesuje.
Standard SUS 2.0
Certyfikat sygnowany jest przez Polską Izbę Firm Szkoleniowych – największą w Polsce organizację branżową zrzeszającą firmy świadczące usługi edukacyjne. Standard SUS 2.0 został zatwierdzony przez PARP, jako spełniający wymagania systemu zapewnienia jakości usług firm szkoleniowych, które chą uzyskać wpis do Bazy Usług Rozwojowych (BUR).
Pozwala to oferować klientom usługi z dofinansowaniem z Europejskiego Funduszu Społecznego za pośrednictwem Regionalnych Programów Operacyjnych.

Poznaj nasze filary szkoleniowe

Kształcimy przyszłych specjalistów
Przyszli specjaliści digital marketing – do umiejętności brakuje im zarówno wiedzy, jak i praktyki w działaniu. Dlatego ten produkt szkoleniowy to rozległy kurs oparty o cykl systematycznych spotkań. Duża dawka aktualnej wiedzy oraz liczne ćwiczenia przygotowane pod okiem wieloletnich ekspertów Semahead, to nasza formuła na wejście do branży marketing.
Szkolimy z obszarów:


Rozwijamy eksperckie umiejętności
Zaprawiony w licznych bojach specjalista, który rozumie, że poszerzanie kompetencji to nieodzowny element kariery. Lecz czasem trudno samemu zdobyć nowe umiejętności – digital marketing rozwija się w końcu błyskawicznie, a ilość pracy w bieżących projektach rzadko daje wytchnienie. Szkolenie to skondensowana dawka precyzyjnej wiedzy z konkretnego obszaru.
Szkolimy z obszarów:


Dla zarządzających procesem
Dla tych wszystkich, którzy zarządzają działaniami promocyjnymi w szerokim ujęciu. Wiele potrafią, mają duże doświadczenie, ale spektrum odpowiedzialności utrudnia im szczegółowe zrozumienie obsługiwanych zagadnień. Uczymy te osoby, jak czytać raporty, analizować wyniki, rozliczać podwykonawców czy rozpisywać zapytania ofertowe. Sprawiamy, że szefowie marketing są jeszcze skuteczniejsi.
Szkolimy z obszarów:


Kursy szyte na miarę
Wykształć swój zespół – oferujemy profilowane szkolenia marketingowe, uwzględniając branżę, w której pracujesz. To Ty wybierasz czas, miejsce oraz zakres merytoryczny kursu.


Marketingowe konsultacje online
Nasze konsultacje to odpowiedź na potrzeby osób takich jak Ty – skoncentrowanych na celu. Eksperci z Semahead podzielą się wiedzą ze wszystkich obszarów digital marketing.

Masz problem z wypełnieniem wniosku?Pokierujemy Cię krok po kroku
